也罢

 
Free Love - Super8 & Tab

Free love

自由的爱

Free love

辽阔的爱

Free love

温柔的爱

Free love

永恒的爱

Free love, in wonder miracles

爱,是上帝留下的奇迹

Free love, it's nice

爱,美得不可言说

Free love, in part is spherical

爱在我心中像是一颗散发无尽光芒的球

Free love, I find

我始终都在寻找爱

And I seem to comprehend

似乎我已经触及了爱的真谛

How life can come to end, for man, mmmm

漫漫人生路

And I want to understand

我只想知道

How life can make a stand, unplanned, whoa

危险世界中,我何处立足

Free love

自由的爱啊

Free love

辽阔的爱啊

No pain, we're shamed and cynical

没有痛苦,我们只会变得不知羞耻和愤世嫉俗

My pain, tonight

今晚,我要拥抱我的苦难

No shame, we're trained and clinical

没有羞耻,我们不过行尸走肉

No games, no fight

再也没有游戏的欢愉,再也没有光荣的争斗

And I seem to comprehend

似乎我已经触及了爱的真谛

How life can come to end, for man, mmm

漫漫人生路

And I want to understand

我只想知道

How life can make a stand, unplanned, whoa

危险世界中,我何处立足

And I seem to comprehend

似乎我快要触及了爱的真谛

How life can come to end, for man, mmm

漫漫人生路

And I want to understand

我只想知道

How life can make a stand, unplanned, whoa

危险世界中,我何处立足

Free love

自由的爱啊

Free love

辽阔的爱啊

Free love

温柔的爱啊

Free love

永恒的爱啊


评论
热度(3)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER