也罢

 
I'll Be Your Strength - Simone

Life can be hard sometimes

生活有时会很难

Too many things on your mind

心里有太多的事情

And when the storm is closing in

当风暴来临时

You have no shelter from the wind and then

你没有可以躲避的之处 然后

 

You can be scared sometimes

有时你可能会很害怕

And even lose your will to fight

甚至可能会失去了反抗的意愿

When you can't face the world alone

当你无法独自一人面对这个世界

You've lost the faith within your soul and

你丢失了灵魂的信念

When you're down and feeling hurt

当你很沮丧 感到受了伤

You just have to say the word

你只需要说那句话

When the walls begin to break

当心墙开始土崩瓦解

 

I'll be your strength

我会成为你的力量

The one you can lean on

成为你可以依靠的那个人

I'll be the ground

我会成为坚实大地

That you can build your world upon

你可以在上面筑起你的世界

I'll be your friend

我会成为你的朋友

When you just can't go on

当你无法继续前行

When it's more than you can take

当你已无法承受一切

I'll be your strength

我会成为你的力量

 

I will stand by your side

我会坚定与你一起

Whether you are wrong or right

不管你是对或是错

I'll see you trough all your mistakes

我会与你一起 经历你所有的错误

And all the choices that you make

以及你做的那些选择

When you are caught up in the rain

当你被困在大雨中

You just have to call my name

你只需呼喊我的名

When the walls begin to break

当心墙开始土崩瓦解

 

I'll be your strength

我会成为你的力量

The one you can lean on

成为你可以依靠的那个人

I'll be the ground

我会成为坚实大地

That you can build your world upon

你可以在上面筑起你的世界

I'll be your friend

我会成为你的朋友

When you just can't go on

当你无法继续前行

When it's more than you can take

当你已无法承受一切

 

I will be there all the way

我会一直陪着你

when the day comes

当这一天到来时

When I am in need

当我有需要之时

I hope that you will be there for me

我希望你也会一直陪着我

 

I'll be your strength

我会成为你的勇气

The one you can lean on

成为你可以依靠的那个人

I'll be the ground

我会成为坚实大地

That you can build your world upon

你可以在上面筑起你的世界

I'll be your friend

我会成为你的朋友

When you just can't go on

当你无法继续前行

When it's more than you can take

当你已无法承受一切

I'll be your strength

我会成为你的勇气


评论
热度(10)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER