也罢

 
You Came To Me When I Was Born - Maximilian Hecker

作曲 : Maximilian Hecker

作词 : Maximilian Hecker

you came to me when i was bleeding

我心灵受伤时你来到我身旁

you came to me when i was torn

我挣扎崩溃时你来到我身旁

you came to me when i was strung out

我歇斯底里时你来到我身旁

you came to me when i was born

命中注定你来到我身旁

you came to me when i was searching

我努力寻找时你来到我身旁

you came to me when i was mad

我心神不定时你来到我身旁

you came to me when i was lying

我凌乱不堪时你来到我身旁

you came to me when i was sad

我心情低落时你来到我身旁

you came to me when i was worn-out

当我就像一个破鞋时是你来到我身旁

you came to me when i was passed

我跨越悲伤时你来到我身旁

you came to me when i was longing

我无比渴望时你来到我身旁

you came to me when i was lost

我迷失自我时你来到我身旁

you came to me when i was crazy

我失去理智时你来到我身旁

you came to me when i was caught

我被捕获时你来到我身旁

you came to me when i was crying

我伤心落泪时你来到我身旁

you came to me when i was fought

我被打败时你来到我身旁

you came to me when i was bleeding

我心灵受伤时你来到我身旁

you came to me when i was torn

我挣扎崩溃时你来到我身旁

you came to me when i was strung out

我歇斯底里时你来到我身旁

you came to me when i was born

命中注定你来到我身旁


评论
热度(1)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER