也罢

 
Wish On My Star - Jake Shimabukuro

I wouldn't change a thing about you

我不想改变你任何一点

I wouldn't ask the green to be blue

我不会要求绿色变成蓝的

I wouldn't ask the birds not to fly

我不会要鸟儿停止飞翔

Or change a thing in the sky

或是改变天空中任何一片云彩

Or turn hello to goodbye

或是把你好变成再见

I wouldn't ask the birds not to sing

我不会要求鸟儿不再歌唱

I wouldn't ask the phone not to ring

我不会要求电话停止响

I just couldn't ask the wind not to blow

我就是无法要求风不要再吹抚

Or a boat not to row

小船不再摇曳

Or a trio to go solo

三重唱变成独唱

You are amazing just as you are

你就是因为是你所以美好

You're a flower in the spring

你是春天里的花朵

You're the light each morning brings

你是每天清晨的那道光芒

And I adore you

而我热爱著你

Just the way you are

就是那样的你

You're not the star that I wish on

你不是我所许愿的那颗星

You're the wish on my star

你是我在那颗星上的愿望


评论
热度(3)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER