也罢

 
Ain't Gonna Lose You - Brett Dennen

作曲 : Dennen

You can put a stick in my spokes

你可以把木棍放在我的车轮中

I can be the butt of your jokes

我可以成为你讲笑话的笑柄

I can be the laughing stock, I can be your hoax

我可以为你扮小丑,成为你捉弄的对象

But I ain't gonna lose you

但是我无论如何不能失去你

 

They can come and tear my house down

他们可以把我的房子拆掉

They can run me out of town

他们可以把我赶出家乡

They can tie me up, call me a clown

他们可以把我绑起来,并叫我小丑

But I ain’t gonna lose you

但是我无论如何不能失去你

 

I can’t stand

我无法忍受

The thought of another man

你会与他人在一起的想法

 

They can make me turn my back on my friends

他们可以让我众叛亲离

Send me away to up in san quentin

把我关到圣昆廷监狱

Put me in the hole, a thousand times again

活埋我一千一万遍

But I ain’t gonna lose you

但是我无论如何不能失去你

 

Throw me in a hurricane

把我扔进飓风吧

Tell the whole world I’ve gone insane

告诉世界我是个疯子

Run an electric shock to my brain

用电击过脑

But I ain’t gonna lose you

但是我无论如何不能失去你

 

I can’t stand

我无法忍受

The thought of another man

你会与别人在一起的想法

But I ain’t gonna lose you

但是我无论如何不能失去你

But I ain’t gonna lose you

但是我无论如何不能失去你

 

I’ll sing it from my roof top

我在屋顶唱着

I’ll sing it from the bus stop

我在车站唱着

I’ll sing it on the street drunk to a cop

在街上喝醉了对着警察唱着

But I ain’t gonna lose you

但是我无论如何不能失去你


评论
热度(1)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER