也罢

 
I Follow Rivers - Lykke Li

Oh I beg you can I follow

哦 我乞求 能追随于你吗

Oh I ask you why not always

哦 我卑微地问起 何不永远在一起

Be the ocean where unravel

成为我肆意畅游的大海

Be my only be the water where I'm wading

成为我的唯一 成为我涉水而过的河流

You're my river running high running deep run wild

你是流淌在我灵魂深处的河流 汹涌澎湃

I I follow I follow you deep sea baby

我定会追随你 宝贝 不管多么深的海洋

I follow you

追随于你

I I follow I follow you dark doom honey

我定会追随你 亲爱的 不管前方多么黑暗的厄运

I follow you

追随于你

He a message I'm the runner

他是信使 我是逃亡者

He's the rebel I'm the daughter waiting for you

他是背叛者 我是苦苦等候你的闺中之人

You're my river running high run deep run wild

你是流淌在我灵魂深处的河流 汹涌澎湃

I I follow I follow you deep sea baby

我定会追随你 宝贝 不管多么深的海洋

I follow you

追随于你

I I follow I follow you dark doom honey

我定会追随你 亲爱的 不管前方多么黑暗的厄运

I follow you

追随于你

You're my river running high run deep run wild

你是流淌在我灵魂深处的河流 汹涌澎湃

I I follow I follow you deep sea baby

我定会追随你 宝贝 不管多么深的海洋

I follow you

追随于你

I I follow I follow you dark doom honey

我定会追随你 亲爱的 不管前方多么黑暗的厄运

I follow you

追随于你

I I follow I follow you deep sea baby

我定会追随你 宝贝 不管多么深的海洋

I follow you

追随于你

I I follow I follow you dark doom honey

我定会追随你 亲爱的 不管前方多么黑暗的厄运

I follow you

追随于你


评论
热度(1)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER