也罢

 
Living in Between - MiNa

[活在也许之间]


I’m living in between

我沉溺在踌躇之中

To hours that could count

想要一个可以依恋的家

Between the future and the past

在过去的记忆和未来的憧憬中徘徊

Between feelings that will last

在转瞬即逝的快乐中惆怅

In a game that cannot win.

不能靠近,也无法离去

Living in between

沉溺在踌躇之中

The road that shows to take

注定要经历的历程

Desires to run away

我多想不顾一切

Promises unmade

不去挂念以前的誓言

Words I dare not say

就像我没有说过一样

Living in between

沉溺在踌躇之中

The singer and the song

唱歌的人也不能决定自己的心意

The place she calls her home

在这个被她称为家的地方

The urge to travel on

在这场急匆匆的旅行中

And ways to quit the scene

我多想要获得快乐

Living in between

沉溺在踌躇之中

The one who let me down

这个让我心安定的人

The word that goes around

这些在我心中无法抹去的誓言

Cold distorded sounds

曾经像小提琴一样的你的声音

Where the ones were violins

现在却让我感到寒冷

Living in between

沉溺在踌躇之中

Living in between

不能前进

Living in between

也无法后退

Living in between

沉溺在踌躇之中

Living in between

不能前进

Living in between

也无法后退

I’m living in between

沉溺在踌躇之中

Forgetting phone calls

就让世界将我遗忘

Friends that come and go

朋友们来了又走

They’ll never know

他们和我一样不会知道

The real me

我现在的想法

Living in between

沉溺在踌躇之中

Being near and far away

是继续还是离去

Going on and standing still

是前进还是停驻

Exactly in between

我的心就卡在这踌躇之中

The dream within a dream

被自己的一个又一个的梦困住

In between

踌躇

In between

徘徊

Living in between

不能继续

Living in between

也无法离去


评论
热度(3)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER