也罢

 
All My Days - Alexi Murdoch

I have been searching all Well of my days

我一直在探索人生

All of my days

我的人生

Many a road,you know

许多条道路,你知道

I've been walking on

我一直想要找到

All of my days

我的人生

And I've been trying to find

而我曾试着寻找

What's been in my mind

我的心理想些什么

As the days keep turning into night

就这么日复一日昼去夜来

 

Well I have been quietly standing in the shade

我一直静静驻足在阴影里

All of my days

我的人生

Watch the sky breaking on the promise that we made

看着天空打碎我们曾许下的诺言

 

All of this rain

变成此时的倾盆大雨

And I've been trying to find

而我曾试着找寻

 

What's been in my mind

我的心里想些什么

 

As the days keep turning into night

就这么日复一日昼去夜来

 

Well many a night I found myself with no friends standing near

许多个夜里,我发现自己没有朋友守护在旁

 

All of my days

我的人生

 

I cried aloud

我大声的哭泣

I shook my hands

双手颤抖

What am I doing here

我在这里做什么

 

All of these days

我的人生

 

For I look around me

因为我环顾四周

 

And my eyes confound me

却找不到自己的踪影

 

And it's just too bright

四周太过耀眼

 

As the days keep turning into night

就这么日复一日昼去夜来

 

Now I see clearly

如今我清楚地知道

It's you I'm looking for

是你一直在找寻

All of my days

我的人生

Soon I'll smile

于是我微笑

I know I'll feel this loneliness no more

我知道我不会再感到孤单

All of my days

我的人生

 

For I look around me

因为我环顾四周

 

And it seems He found me

他似乎找到了我

And it's coming into sight

一切正映入眼帘

 

As the days keep turning into night

就这么日复一日昼去夜来

 

As the days keep turning into night

就这么日复一日昼去夜来

 

And even breathing feels all right

甚至连呼吸都如此美好

 

Yes,even breathing feels all right

是的,甚至连呼吸都如此美好

Now even breathing feels all right

如今甚至连呼吸都如此美好

 

It's even breathing

是的,甚至连呼吸

 

Feels all right

都如此美好


评论
热度(2)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER