也罢

 
Sing You To Sleep - Matt Cab

Baby take off ur coat

宝贝 脱掉你的外套

Tell me all about ur day

告诉我你一天过的怎么样

And if u feel a little stressed

如果你觉得有点压力

I can take the pain away

我可以减轻痛苦

If there 's something that U r down about

如果有什么事情让你难过

Let me be ur confidence

让我成为你的信心

I 'll give a perfect medicine

我会给你一个完美的解药

So come on and drag me up

所以来吧 牵我手吧

And I know sometimes

我知道有时

i'm gonna be a little rough

我会有一点暴躁

But I promise

但我保证

I 'll be there when u get home

当你到家时我会在那里等你

Let me sing ya to sleep

让我唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌哄你入睡

Lay ur head on the pillow

把头枕在枕头上

Let me sing ya to sleep

让我唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌直到你睡着

Baby let me ease ur mind

宝贝 让我来抚慰你的心灵

I 'ma sing ya like ...nah ~~~la ~~

我会像这样唱着歌 啊 啦啦

Nah ~~~

呐呐

Let me sing ya like ....nah ~~~la ~~

让我像这样唱着 算了 啦啦

Nah ~~~

呐呐

Forget about the ninety-five

忘记九十五

Pop bottle of shot of night

夜的汽水瓶枪

We can watch a little TV

我们可以看一会儿电视

And left the whole night awake

笑一整晚

If there 's something that is on ur mind

如果有什么东西让你头大

We can leave it all behind

我们可以把他们抛诸脑后

Tonight we 'll be on and get away

今夜是属于我们俩的逃亡

Just two of us

只有我们两个

And I know sometimes

我知道有时

U're gonna feel like give it up

你会放弃

But together we will make it through the day

但我们会一起度过一天

And I 'll sing ya ,I 'll sing ya to sleep

我要唱歌 我会唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌陪你入睡

Lay ur head on the pillow 'll sing ya to sleep

把你的头枕在枕头上 我会唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌陪你入睡

Baby let me ease ur mind

宝贝 让我来抚慰你的心灵

Sing me like ..nah ...la ~~

像这样唱着歌 啊 啦啦

Nah ~

呐呐

Let me sing ya like ..nah ...la~~

让我这样唱着歌 恩 啦啦

Nah ~

呐呐

U can lay down by my side

你可以躺在我身边

I will hold u tight

我会紧紧拥抱你

Never ever ever let u go

永远不让你走

Put ur worry and sad aside and I 'ma make it done alright

把你的烦恼与忧愁搁在一边 让我来安抚你

Baby let me ease ur mind

宝贝 让我来抚慰你的心灵

If u got someone that u love snap your fingers t the beat

如果有人认为你很躁动

Tell 'em that u love a real peace

告诉他们你喜欢平静

And if u got someone that u lovesnap your fingers t the beat

如果你找到一个你爱一点

Tell 'em that u love a ...

告诉他们你爱

'Cuz I 'ma sing ya ,I'ma sing ya to sleep

因为我要唱歌 我会唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌陪你入睡

Lay ur head on the pillow

把头枕在我枕头上

Let me sing ya to sleep

让我唱歌陪你入睡

I 'ma sing ya to sleep

我会唱歌陪你入睡

Baby let me ease ur mind

宝贝 让我来抚慰你的心灵

Let me sing ya like nahh..la~~

让我这样唱着歌 呐呐 啦啦

Nah

呐呐

Let me sing ya like ...nah

让我这样唱着歌 啊

Nah

呐呐


评论
热度(2)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER