也罢

 
Running - James Bay

When my heart is ready to burst,

当这个世界开始变得天翻地覆

When the world spins in reverse

我便开始整装待发

I'll keep running

我将不停的奔跑

To the place where I belong

去到达那你所在的地方

When you go, turn down the light

当夜晚来临时

No one's here to hold you in the night

无人守候在你身旁

I'll keep running

我会一直前行

To the place where I belong

直到抵达你所在的地方

When you think you're on your own

我会一直守护在你身旁

I'm still coming home!

直到你可以独挡一面

When our picture fades in the SUN

当我们的照片渐渐变得泛黄

And all the colors blur in the one

所有的色彩变得单一模糊

I'll keep running

我会快马加鞭

To the place where I belong

去赶往你所在的地方

When you think you're on your own

我会一直陪伴在你身旁

I'm still coming home!

直到你可以独挡一面

When your all gets blinded

当你被一切所蒙蔽双眼

When you fold with the cards

当你把那些皱褶的卡片折叠起来

No, I'll never stop fighting

我会一直继续奔跑

To get to where you are!

直到抵达你身旁!

Wherever we go

无论我们去往何方

Wherever we go

即使前路漫漫

Wherever we go

无论我们去往何方

Wherever we go

即使道路险阻

Wherever we go

我都将守候在你身旁

Wherever we go

我会一直守候在你身旁

When the lights are faded to black

当繁华退却时

Only stars are guiding me back

只有繁星指引我的归程

I'll keep running

我会快马加鞭

To the place where I belong

去到达那我所在的地方

When you think you're on your own

当你觉得孤苦无依时

I'm still coming home

我会一直守候在你身旁

When you think you're on your own

当你觉得孤苦无依时

I'm still coming home

我会一直陪伴在你身旁


评论
热度(3)
Top

© 一只拧巴的熊 | Powered by LOFTER